lördag 4 juni 2011

Njuter, njuter, njuter

Vilken morgon, jag blir bara så lycklig! Vernissagen avklarad i Grovare i torsdags och änglarna är på plats. Jag har gjort tavlor denna gång med mycket mer färg och lekt med massa vatten i akvarellerna. 
Låtit färgerna gifta sig med varandra sen valde jag  fantastiska fina ramar som verkligen går i ett med änglarna. Blev överlycklig när jag hämtade dem. 
Det blev väldigt fint i Marie Arturéns lilla café. Ni som inte varit i Grovare. Åk dit! 
Hembakat och fina hantverk.www.grovare.se
Nu har jag tagit ledigt och njuter av solen. Har någon tavla här och där som ligger och väntar på att bli färgsatt men det får vänta.Igår var en mysig dag med grill hos grannarna, sen fick vi oväntat besök och fick gå tillbaks in i vår trädgård men det var precis lagom då alla goa ungar skulle i säng. 
Ett viktigt möte blev det för oss. Ibland är livet så. 
Vi skulle också haft lilla mamma här på lunch men hon glömde det. När jag ringde så hade hon ätit och då låtsade jag som ingenting. Lilla mamma. Så pigg men så glömsk.
Hon kanske vill ha lunch idag och kommer ihåg att komma. 
Kanske tar jag en sväng med mamma till utställningen idag.
Några av mina nya tavlor.

                       Himmelskt Jordad              Livet från den ljusa sidan              Rosa Drömmar



1 kommentar:

  1. Gillar dina fantastiska änglabrudar :-) Jag blir så GLAD när jag ser dem..!

    SvaraRadera