lördag 28 maj 2011

En härlig dag i änglaateljén

Ojojoj Vilken dag. Full rulle i ateljén med en massa goa människor. Mycket skratt och härlig stämning. Mama Shiva hade fullt upp med vägledning så även hon får fortsätta imorgon, så klockan 11 00 slår vi upp dörrarna till Änglaateljén igen.. Gick till "Babbel" när jag stängt. Arvid & jag åt tapas & Stefan hamburgare. Tapasen var okey men Stefans hamburgare var SÅ äcklig. Hade ingen kryddning alls och köttfärsen såg INTE god ut. Vi klagade och bad kocken smaka själv efter det tog de bort hamburgaren från notan. Tack för det. 
Nu ligger han i Tv soffan.....hm men inte dålig ännu.....hoppas jag.
Den kocken borde besöka Färgeriet & Puben för att lära sig göra goda hamburgare. Nu målar jag till min utställning jag skall ha hos Marie Arturén i Grovare nästa helg. Vernissage på torsdag och jag finns på plats hela dagen. Jag har målat helt nytt med massor av färg och beställt underbara ramar. Så spännande. TJOHO!!!
Trevlig kväll allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar