fredag 17 juni 2011

Maten klar.....

......snart kommer gästerna. Vi startar med en frozen Margarita.......sen min  favorit förrätt med fänkål, champinjoner en dressing på ägg, olja vitlök, massor av bladpersilja & sen toppar man med riven parmesan. ...mmmmmmmm och så fortsätter vi med musslor & efter dem gratinerade havskräftor.....mums.
Jordgubbar med en bit grönmögelost.....ja hoppas de blir nöjda. Det är jag i alla fall.
Vi har varit på ngt gammalt lager idag och köpt fantastiska lakan från försvaret. Håller i 25 år. Så nu skall jag sy påslakan av dem Han prutade om vi köpte en kartong och då köpte vi 20 lakan.....kvalitén var fantastisk.Örngott i samma kvalitet 25:-/ st köpte 10. Ohhhh ni fattar inte vilken kvalitet. Tjohooooo.
 Har också tagit hand om lilla mamma idag. Vi var på banken och betalade hennas Varbergs kurorts resa och sen shoppade vi och åt lunch. Lax och dillstuvad färskpotatis. Hon åkte sen med till Dalsjöfors och köpte lakan....hon undrade i o för sig varför vi köpte 20 st....de gjorde vi med men billigt var de. Så är det ngn ute där som vill  ha fantastiska lakan.ring mig.
Vi köpte också FANTASTISKA handdukar som vi aldrig kommer att slita ut. Jag har dukat med vissa av dem idag, lagt omlott som en duk. Dessa kostade 3:-/st och det stod artikelnummer i tusch på och var ihopsydda......jättefräcka.

1 kommentar:

  1. Blir oerhört nyfiken vart du handlat lakan och dom underbara handdukarna!
    Meee like!!!
    Kram och hoppas att allt är bra med dig!

    SvaraRadera