tisdag 4 oktober 2011

Vilken morgon!

Njuter av min smootie i min underbara kopp som jag fick av sonen i julklapp. Snyggt med en jordgubb/banan/kesella smootie i denna rosa Liliegren mugg. http://www.marialiliegren.se/gallery.htm

Jag älskar hennes grejer! Jag blir lycklig som jag i och för sig blir av mycket saker förstår. Jag blir också lycklig över mina två par nya cigarettbyxor från http://randolph.se 
Dessa byxorna är de enda jag behöver i min garderob. Känner mig alltid snygg och bekväm i dem.

Idag blir en "ringdag" Ringa runt till lite kunder och sen lunch med Pia och sen massage och senare qigång. Skön dag!
I helgen på Livsstilsmässan vare det en lite Filippinsk dam som "healade" mig och hon sa. Varför har du så mycket färger i huvudet och så mycket fantasi......vad gör du egentligen?
Ja fantasin flödar, likosom färgerna men detta med allt pappesrarbete är jobbigt! Tror jag skall börja göra ett veckoschema. Måndag är pappersdag. Skicka orders osv. ....
En bra vecka väntar. Imorgon Helsingborg där jag skall hämta upp alla mina tavlor på galleriet. Sålt?
Ja, faktiskt jag är jättenöjd. Hade väl varit glad om änglarna kunde ta sig till Borås på eget vis men imorgon åker en av mina änglar med mig ner. Tack alla för att jag har just er runt mig!!! 

1 kommentar:

  1. Kul med the healing lady som såg färgerna i ditt huvud!
    Ha en trevlig Borås-resa!

    SvaraRadera