torsdag 13 oktober 2011

Bomässa i helgen!

Nu har jag börjat göra i ordning min monter. Man tycker 16 kvadrat är mycket men inte när man ställer dit grejer. Skall packa in min gamla korgsoffa i bilen nu och åka iväg med den till mässan.  Hoppas den får plats sen blir det köra av fram och tillbaka. Här tackar jag JA till en mässa när jag skulle målat hela helgen men nu är det bara och gilla läget. Som vanligt har jag nmina änglar runt mig som hjälper mig. Stefan är en av dem å Lena å Ann å Brita. Tack för att ni alltid finns för mig.
 
LULU CARTER & JAG är på mässan. LOLLO på lördag och jag hela helgen. 
Hon hjälper er med tips om hur ni gör om hemma.Vill ni ha fribiljetter kontakta mig. Jag skulle få idag. 
Jag har i alla fall 10 st. SÅ jag säger välkommen till min monter nr: 130 till mina 
Änglar med fnitter & glitter!

1 kommentar: