söndag 9 oktober 2011

Var Jesus verkligen en man?

Planerar och målar inför min vernissage den 19 november. "SISTA MÅLTIDEN"  Välkomna alla. Vi kör ett "ReprisParty" PÅ MIN FÖRSTA VERNISSAGE med DEN roliga festen efteråt. Så alla som vill vara med på kvällen,  boka bord på Renässans, se inbjudan här nere.Så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Vernissagen är mellan 14-16 sen öppnar restaurangen baren och alla kan köpa dricka där. Kl: 17 har jag bokat bord till, så boka ni också. Detta kan bli en STOR & HÄRLIG höstfest med bekantas bekanta. Renässans är kända för sin plankstek och bara det är ju kul.  
Vissa tycker "Sista Måltiden" låter lite skrämmande men jag kan informera att jag också målat "Första Måltiden" , "Jesus Amalia", " I väntan på frälsarinnan" och många, många fler. Läser Bergspredikan för att uppdatera mig om Jesus verkligen var en man? 



Detta är nästan en katastrof.....haha Jag tål inte rödvin längre. Ett glas, observera ett glas igår kväll "Cabernet Sauvignon". Ont i huvudet så upp med tuppen och en stor kopp kaffe.

Eftersom jag helt plötsligt bestämde mig för att delta på "Bomässan"  i Borås nästa helg så har jag rätt fullt upp denna vecka. Det skall bli så spännande. Det är jag & Lulu Carter som finns där bl a. Så idag blir det inspirationsrunda och se om jag hittar lite fina grejer till montern. Det mesta finns i mitt huvud men lite inspiration är bra.

Imorgon informationsmöte på Grand med Posten? Inbjuden för att se vad de kan erbjuda mig? 
Posten finns de? De skall informera oss om e-handel. Direktreklam osv.

Planerar också för min Änglahelg i ateljén den 26 & 27 november. Ängladryck och änglakakor! Pernillas keramik och vem vet om Mama Shiva dyker upp och spår er igen!  Kl: 11-17.

Torsdag 27/10 är jag på Sinnenas Hus som konferencier för bröstcancergalan. Förra året fick vi in 80 000 kronor i år hoppas vi på mer. Vilka priser vi fått! Vilka underbara företag som skänker allt detta så vi kan lotta ut, ha lotterier och aktion, så ni som vill komma kontakta mig!!!  Har inte fått rätt format i inbjudan så jag kan vidarebefordra den men det kommer.
Ha en härlig vecka alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar