lördag 29 oktober 2011

150 000 :- till Rosa bandet

Då sitter man här helt slut men lycklig! Galan är över och jag har träningsvärk i hela vänster sidan efter att ha hållit upp alla aktionsföremål. Alla är nöjda och lyckliga. Nu kan jag helt fokusera på min utställning och webbshoppen och förresten Hannu och Malin som vi skall ha på Sinnenas hus.....
.Anmäl er det kommer bli en inspirerande kväll!!!
Ja, lite har jag väl att göra i alla fall
I vilket fall fick vi in 150 000:- på alla lotter, aktion och biljetter. Allt går till bröstcancerfonden. Vi jobbar helt ideellt. Det var kärlek i luften och alla var så positiva och glada. Aktionen blev lyckad och vi fick in 2900:- för min tavla jag skänkte. UNDERBART! Man går som i ett rus efter en så´n magisk afton. Marie Arturén sjöng Piaff och Göran Åhlfeldt spelade. Fantastiskt. Showakademin showade och dansade. En läkare/kirurg med inriktning på bröstcancer talade om hennes vardag. Just i torsdags hade hon opererat 5, diagnostiserat 7 nya och så såg hennes vardag ut. Detta är fruktansvärt!!!!!!!!!!!!!!!! Vad händer??? VARFÖR?
Tavlorna börjar ta form till min utställning "Sista måltiden "
Här är 
"Nattvarden"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar