fredag 30 september 2011

Vilken kväll!!!

Startade med mousserande vin hemma hos mig 14 st tjejer från Kavais nätverk  http://www.kavai.se .
Trevligt från början sen vidare till Almåsskolan för att laga en trerätters meny där med fantastiska kockarna Göran & Mats och 4 elever. Vilken mat. WOW! 


Trött och lite lätt påverkad, snurrade jag hem de 300 metrarna från restaurangen med mycket skratt i sinnet.
Stackars er som inte följde med. Ni missade en kul, härlig kväll med mycket  fnitter & en massa god mat.
Ostron, sniglar, toasts, havskräftor, hjort och renfilé, desserten ser ni på bilden...................mmmmm.
Idag blir det vatten och salladsblad. Passar bra då jag sitter och målar till min utställning!
SISTA MÅLTIDEN
på mitt sätt  efter Jesus.Vem sa att Jesus var en man förresten?
Imorgon och på söndag säljer jag mina änglar på livsstilsmässan på Grand i Borås kl: 10-18. 
Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar