måndag 11 april 2011

Nu har de hänt......de som inte fick hända just nu!

Jo....jag ligger helt "deckad" i förkylning. Detta fick ju inte hända. Jag har ju liksom "lite mycket" att göra inför Stockholms resan på fredag men nu när det ändå har hänt så får man väl snällt ligga hemma och vila så mycket de går. Åkte till ateljén och hämtade lite grejer som bara var tvunget att göras. Så vilar jag en stund och sen jobbar jag lite och så vila igen. Dricker vitlöksvatten och äter homeopat piller. I vilket fall så var helgen lyckad och loppisen blev kanon. Vi var ute 6-8 timmar om dagen och det var sååååå skööönt. Folk kom och gick och det blev en riktig folkfest. Vad mer begära av livet?
Sonen, min älskade Arvid har hjälpt mig idag. Bytt däck på bilen, dammsugit den, hängt tvätt och lagat lunch. Imorgon fortsätter han med att köpa vin, glas och kör diverse andra ärenden till vernissagen. Bilen blir väl överfull liksom takboxen. Alla tavlor skall plastas och detta hjälper Claes och Britta mig med imorgon. Tack kära vänner för jag har er. Skall också hämta nyinramade tavlor på Wahlströms. Oj va spännande detta blir. Nu skall några fakturor skrivas och sen vila. Om ni tänker på mig....tänk att jag kryar på mig JÄTTEFORT då.....ljus, ljus, ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar