torsdag 28 april 2011

Ängalveckorna till ända

Ja då är det sista dagen på galleriet och ikväll kommer Stefan upp och hämtar mig. Skall bli härligt att komma hem efter två underbara veckor på Galleri Ängel i gamla stan. Jag är nöjd och änglarna far ut över världen. Har träffat mina gamla vänner och det är härligt sen är det många jag saknar. Vänner å vänner men gamla kompisar som bor här uppe. Oj...lät jag bitter...nä inte alls det är bara så kul att träffa & följa människor. Maria min Marockoväninna & jag vi kamperar ihop i en väns lägenhet på söder och har testar mycket roséviner på kvällarna. Livet är skönt. Vi har varvat med sushi och taimat. En gammal klasskamrats syster som jag bott granne med i 10 år har tittat förbi 2 gånger. Hon bor annars på Laos och gör kläder i byar med bergskvinnor. Fairtrade alltså och sen säljer hon på mässor i Sverige. Vi hittade varandra på Facebook och då är det fb helt otroligt! Koralls kläder Idag kommer "Fridehäll" förbi och fikar. Kul.....tur att jag har en barista mitt över gatan. Sen har jag ju träffat min gamla väninna Marianne......hon har en ganska ny webbshop och där har jag handlat mycket. Randolph Bästa och snyggaste basplaggen i världen. 
Borås .....here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar