måndag 4 april 2011

Åh vilket party!

ÅH..... VILKET PARTY!
Ojojoj....festen känns idag med. Träningsverk i kroppen efter allt dansande. Tack kära väninna för ett underbart party & tack "Sinnenas hus" för denna vackra byggnad. I love PARTY......hur kul som helst! Att jag sen gick på efterfest till 04 30 var väl förresten inte alls onödigt.....jag har ett liv just nu och de måste jag leva.  Vi hade varit hos Jonas Liberg och spelat in en skiva med melodin "De gör ont" fast med ny text till jubilaren. Vi hade silver peruker och koreografi. Vissa ville inte gå av scenen på hela kvällen. Det blev 2 framträdanden, inte för att de andra ropade in oss igen, de skötte vi själva......en gång till. Jag var toastmaster och "var i hatten" hela kvällen. Jag har gjort en toastmasterhatt. Detta är en hög hatt med guldnät om och ett glas från Buttriks uppe på. Förr såg det ut som det var cognac i glaset men när hatten i lördags plockades fram så var det mer som absint i glaset.....det hade blivit grönt men det kanske passar en "konstnär" bättre. Hatten föll av framåt småtimmarna så nu är glaset trasigt men Buttriks har snabba leveranser. Jag skall väl inte vara toastmaster på ett tag nu heller för den delen. Tänk att få ha så här kul i livet. VILKEN LYX!
Vilken festlokal...premiär på SINNENAS HUS denna kväll.
Nästa gång jag skall vara här, är när Hannu Sarenström kommer & talar om växter och mat på sitt alldeles speciella sätt.  Vill ni komma boka er då 3 maj på 0761269705 Tala med Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar