onsdag 20 april 2011

Änglagalleriet

Ja....jag är lite trött men upprymd efter gårdagens jättehärliga kväll med mycket skratt och solamente.
Kl 02 30 anlände jag sängen. Nu är jag tillbaks på galleriet och har sålt 4 änglakortlekar till Tyskland....de sprider sig i världen. Ja, de har ju vingar så de klart de gör det. Nu var det inne en tjej från Norge och köpte ett änglatryck. Kul med alla möten och härliga människor. Igår hade jag två  härliga kvinnor inne. Den ena gjorde smycken i silverlera. Små söta änglar och jättefina hjärtan. Vi hade ett härligt samtal och det blev hjärtliga kramar innan de gick. Oj, oj, oj Om jag inte såg helt fel så gick Carl-Philip förbi här nu.....men är han ute utan livvakter ....ja de borde han väl vara. Synd att han inte kom in. 
De hade nog behövt lite änglar på slottet.....
Ikväll blir det träff med 2 gamla arbetskamrater från HM. Det är ju 20 år sedan jag slutade där. Minst!
Nu får det nog bli lite lunch och en himlabra försäljning i efter middag.
Oops............denna ängel är den mest populära på galleriet nu!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar