lördag 16 april 2011

Galleri Ängel

Tack och lov,jag känner mig någorlunda frisk! Installerad& klar på galleriet och det blev riktigt bra. Jag är nöjd, så också med försäljningen hittills. Känns så bra, bara någon handlar första timmen. Ett gott "omen". 
Första kunden var  från Ängland så nu kommer änglarna också dit.
Tack för de! Sen var det en kille inne som kände igen mina tavlor från reportaget om mig i tidningen "Nära". Han gick ut med en änglakortlek i guldpåse och fick känna sig "Guld värd".
Det är massor av spanjorer & ryssar i gamla stan. En dam från Spanien kommer tillbaks imorgon.
Solamente una vez.....e de enda jag kan säga eller sjunga menar jag och jag kanske inte kommer så långt med det....eller varför inte. Schlagerkungen och jag tog över en bar i Las Palmas med den sången en gång i tiden. Alla var glada och sjöng med....vi fick inte betalt men fick däremot bjuda alla i hela baren bara för vi fick låna en liten gubbes banjo att "kompa" med. Roligt hade vi och sången fungerar faktiskt fortfarande....tycker vi själva i alla fall. Sådär 04 00 på morgonen. Oj kund......
Åh..jag säger tack Norge som köpte en av mina nya stora tryckta tygtavlor.....alltså jag kan inte förklara lyckan och känslan som sker i mig när folk gillar mina änglar. Jag liksom glittrar inuti!!!
Stefan (min sambo) har varit i Östermalmshallen och köpt stora goda köttbitar som han och sonen skall njuta av i påsk när jag är i Stockholm. Han är med uppe, kör & hjälper mig att hänga sen åker han hem imorgon och kommer upp den 28/4 och hämtar mig. Tjoho.....vad jag är lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar