måndag 2 maj 2011

Tillbaka i atején

Ohhhhh va härligt att vara tillbaks i ateljén igen. Rörigt son sjutton med alla plastade tavlor, bubbelplast och kartonger. Min lilla mamma 85 var här en stund och skulle hjälpa mig med all uppackning men det blir si & så med den delen. Hon lägger in och lägger tillbaks och byter plats på saker......så då är jag med henne och så blir det så bra. Lilla Mamma, så är det så att vi brukar dela en pizza och då måste det vara Havai med extra ananas. Det är den enda pizza hon gillar men det är så mysigt. Sen får hon bråttom hem igen eller så går hon till ngn väninna eller går och handlar. Jag har i alla fall fått ordning på all bokföring och sen packat nya order. Nu är det fika uppe hos grabbarna på 2:a våningen  & sen skall jag unna mig att gå hem tidigt. Hela denna veckan skall jag ha det lugnt och skönt. Jobba lagom, städa och packa upp. Hämta kraft och inspiration. Imorgon kommer Hanny Sarenström till Borås och då skall jag fyllas med inspiration.....Vi håller till på sinnenas hus. tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar