lördag 14 maj 2011

Fötterna insmorda i Änglafötter.....

....yoghurten runnit ner i strupen, äggmackorna bredda & inköpslista gjord. Nu väntar jag med mitt kaffe  på tjejerna och vår utflykt som idag går till Ullared. Jag har inte varit där sen jag var 18 år.Kollade nätet och såg att de öppnar 07 00 så ska man göra Ullared så ska man. Detta skall bli mycket kul och intressant. Kan jag värja mig för alla "köp" som jag inte behöver? Det var längesedan jag var på shoppingrunda.....har knappt varit det sen jag slutade på Kappah sept 08. Då var man proffsshoppare.Min inköpslista är lång så jag kanske nöjer mig med detta. Tandcreme, deo, folie, Yes.....................osv. Är det ngn som behöver bakplåtspapper sms:a mig så fixar jag det.....haha Det är visst största produkten på Ullared....är det en skröna tro. I vilket fall jag ser fram emot dagen med mina underbara väninnor, mycket skratt, bra shopping  och säger Ullared here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar