måndag 23 maj 2011

Änglaateljén öppen


Helt plötsligt har jag varit i min underbara ateljé i ett år & vi trivs alldeles förträffligt både  änglarna och jag. 
Till helgen tänkte jag då ha öppet dels för att fira ett år men samtidigt passa på att ha öppet för alla. 
Det stundas Mors dag & en massa andra saker att fira och då passar väl änglagåvor alldeles utmärkt. 
På lördag kommer Mama Shiva att vara hos mig och vägleda folk i mina änglakort. Det är alltid jättespännande & då passar jag på att sälja min Änglakortlek för 100:-. Bara denna dag. 
Vi har alltid så kul i ateljén mina kunder och jag.  Alla dessa fantastiska möten med härliga människor.
K Ä R L E K
Idag har jag köpt inslagningspapper & nya snören så
presenterna kommer bli så fina!
 Så ni som vill kom, fnittra & glittra med mig.
Tjoho


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar