onsdag 11 maj 2011

Städat

Åhhhhh tack snälla, härliga, underbara Brita min väninna som hjälpte mig att städa källaren idag. Nu är det härligt att öppna dörren ner dit och det luktar så gott. Det var i alla fall halva källaren som blev ordentligt städat. Fortsätter en annan dag med att köra "bråte" till tippen. Har också köpt blommor till trappan och satt i mina egenhändigt gjorde mosaikkrukor. Precis när jag var klar började det störtregna, så ut med paraply och satte regnhättor på blommorna. Över mina vilda förgätmigejer behöver jag nog inga regnhättor precis.   Oj det känns i hela kroppen efter allt fejande. Hela hemmet skulle behöva en sådan rensning. Kanske sätter jag på en film & sätter mig i tv soffan med några kartonger från garderoben och så kan man vika och rensa samtidigt. Känns inte som vi köper något nytt men det fylls ändå på i varenda vrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar