tisdag 6 mars 2012

Melodifestivalen & Uppdrag granskning

Ja....då var man tillbaka i verkligheten igen. Utvilad och med nya krafter.
Gudinneretreaten var något av det bästa jag gjort i mitt liv. Wow!

Vegetarisk mat. Denna dag lagade Anita och jag solgul mat!

Välkomna!

Yoga och meditation varje morgon!

Imorgon kommer "Uppdrag granskning" göra ett reportage om "människor med makt" &och imorgon kommer de att granska Christer Björkman och Melodifestivalen. Själv kommer jag att vara med i programmet som en god gammal vän eller som de säkert kommer att säga "första och enda flickvän" så av de tre timmar intervjun var kommer jag väl att vara med 20 sekunder. I vilket fall är jag så stolt över Christer att han kommit dit han är och ingen skulle kunna göra detta bättre! Vi har sjungit schlager sen barnsben och alltid röstat, spelat in och spelat om &och om igen. Krille kunde alla sånger utantill, på alla språk och alla poäng och placeringar. Vi satt där varje år med listor, var tysta, lyssnade och röstade. Kul hade vi och nu när man vet att han jobbar med Melodifestivalen är det ju inte alls konstigt! Han passar som handen i handsken. Vi har haft många härliga möten med folk från övriga Europa för han alltid kunde sjunga deras bidrag, på deras språk och på så vis öppnades världen på ett härligt sätt. Jag ser honom med stor kärlek och har stor respekt för de han gör! 

 Imorgon är en annan dag!
Då är det Uppdrag granskning som gäller!
Ljus & kärlek alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar