torsdag 23 februari 2012

Retreat, vila & inspiration

Ja då var man på G, packar & plockar ner. Hänger in och hänger tillbaka. Så gör jag alltid när jag packar. Hänger fram de jag vill och sen tar bort hälften. Tar bara med mig det nödvändigaste men det blir alltid mycket när man reser i kalla norden. Åker man till värmen så behöver man inte så många alternativ & ifallifallgrejer.
Nu kommer jag att stänga av mobil, facebook och webbshop i 10 dagar. SKÖNT! Nu skall jag vara tyst mesta delen av dygnet. Då gäller det verkligen att tycka att jag själv är trevlig att umgås med. Så nu gäller det att lägga på stora charmen för mig själv så jag inte får en chock.Hit skall jag.  http://www.mundekulla.se

Imorgon skall skall jag på Kavai:s kvinnliga nätverk där vi får besök av Malin Hammar som skall berätta om attraktionslagen och när hon träffade sin indiske guru. Väldigt spännande. Jag försöker att använda mig av detta varje dag och ofta det jag önskar slår in.
Just nu önskar jag att jag skall ha utställning i Paris!

”Att leva med attraktionslagen”

WOW vilken föreläsning......nu e jag redo för retreat med massa meditation och använda mig extra mycket av attraktionslagen. 

När Malin levde och arbetade i Indien, mötte hon en vis man, en guru. Han lärde henne att det viktigaste en människa har tillgång till är hur hon/han tänker. Han beskrev  ”attraktionslagen”, ett flera tusenårigt gammalt sätt att ”visualisera” vad man behöver och önskar sig.  Attraktionslagen har nu varit del av Malins liv i mer än 20 år. Under denna föreläsningen delar Malin med sig av alla otroliga händelse som har skett i hennes liv tack vare attraktionslagen. Malin säger själv att allting är möjligt bara man ser det framför sig, t.o.m mirakel. En annorlunda och ögonöppnande föreläsning.http://www.hmci.se

Jag blev i förra veckan helt deckad av "influensa" och det känns bra nu eftersom jag blev tvungen att börja min vila innan retreaten. Jag känner att jag både fick kraft och inspiration att börja måla igen. I stress, oro och för mycket tankar tappar jag min kreativitet men den är tillbaks nu. Skönt! 

Ha det bra alla vi hörs efter 5 mars då jag är tillbaka med nya krafter & en massa inspiration!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar