fredag 18 mars 2011

Började dagen med "gapskratt"

Man går och lägger sig med våren och vaknar med vintern....brast ut i "gapskratt". helt vitt, trodde inte mina ögon. GOD JUL!!! i vilket fall tycker jag det är så vackert och våren den kommer. Nu skall jag snart plumsa upp till ateljén och öppna kl: 12 00. Hoppas ngn mer än jag orkar plumsa upp och fnittra & glittra med mig.
Igår var jag på en inspirationskväll med 6 andra tjejer. Vi presenterade oss själva & våra företag och sålde sen varor och talade med massa folk. Vi drog änglakort och analyserade dem. Vad de betyder osv.... Så härligt!
Tänk va´livet är snällt mot oss som bor häruppe i världen. Moder jord kämpar & protesterar på andra delar....när skall vi fatta att vi måste ändra vårt beteende och ta hand om varandra och våran Moder Jord!!! 
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar