måndag 7 mars 2011

20 år idag

Idag fyller vår "stråle" 20 år. De e´inte klokt. Vi hade i alla fall ett jätteparty för honom i lördags på Divine. 
God mat & dryck. 55 personer. Efterfest hemma hos oss till 04 00. Igår blev de promenad  runt sjön och sen tv-soffan resten av dagen. Arvid själv, gick upp 16 00. Det är underbart att se så underbara ungdomar. Kreativa, ärliga, härliga och helt fantastiska. Vi hade så kul. Jag höll naturligtvis ett tal för Arvid som uppskattade av alla hans vänner. Den nya veckan inleds  med lite kalas idag också och sen fortsätter den med diverse roliga möten och kreativitet. En kompis till mig fyller 50 och jag blev helt plötslig utnämnd till toastmaster så nu blir det en hel del med det men jag gör det så gärna. Hon är en av mina änglar jag har runt mig! I veckan levereras två tavlor, en dop present som blev så himla bra med en barnängel & en beställd tavla
i olika guldtoner som jag känner mycket för. Svårt att lämna så här tidigt, vill gärna ha dem kvar ett tag men jag får sätta mig med den och säga farväl. Tjoho...I Love You!!!!
Ha en toppenvecka de skall jag ha. Ateljén öppen Fredag 13-18 & Lördag 11-15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar