torsdag 3 mars 2011

Besök från himmelen!

I förrgår fick jag besök  från himmelen. Min faster Maja-Stina & min lilla pappa. Vilken upplevelse! Wow!
Lite "scary" men så fantastiskt. Ja, jag vet att de låter knäppt men så var det . De sa i alla fall båda två att jag är på rätt väg med mina änglar och att jag skall följa mitt hjärta. Idéerna sinar aldrig och de är nya saker på gång.
Pengarna kommer & pengarna går. Inget att oroa sig för. Det som jag upplevde är ju sanning för mig och jag känner mig så till freds inombords. Jag gick till ett medium utanför Borås och vi hade en fantastiskt stund. Min pappa sa att jag måste väl känna att han är hos mig hela tiden för jag talar ju med honom jämt! Ja, de gör jag ju. Han finns där hela tiden. Ett foto i ateljén och ett här på sidebordet. Tänder alltid ett ljus och talar med honom. GUD va´ jag saknardig ÄLSKADE PAPPA!! Han hälsade också att han inte ville dö för han var inte färdig på jorden....men han dog så fort att han inte hann ha ont i sitt FANTASTISKA hjärta. 84 år och hade så mycket att ge. Han var så nöjd & han älskade livet. Med en stor sorg i hjärtat men med mycket kärlek startar jag denna dagen. ...får nog bli en kopp kaffe till och tända ljuset. Ta vara på era nära och kära och säg hur mycket ni älskar dem!!! TJoho....I Love you!

1 kommentar:

  1. Vilket fantastiskt besök! Jag är helt övertygad att dom har rätt i att du är på rätt väg. Lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera