fredag 11 februari 2011

Vilken vecka!

Full rulle kan man säga. Gör hjärtliga grejer i ateljén som är öppen idag och imorgon. Har varit på en kurs i sociala medier på Driftig i Göteborg.http://driftig.se
Första dagen inte så mycket nytt för mig men lite tips får man ju alltid med sig.
Möte med Anna en tjej som jag skall jobba med lite framöver men skriver om det senare.....lite hemligt ännu. Mysiga möten. Djupa och innerliga.En själsfrände.
Igår var jag på nätverksmöte i Svenljunga men massor av härligt driftiga  & kärleksfulla kvinnor.
Så kul de är med nätverk. http://kavai.se 
Är det någon som vill hänga med då då in på länken och läs mer. Ni kan gå med som gäst till mig.
Idag har jag dragit 3 änglakort till er alla och på dem stod de:
1 Öppna ditt hjärta & ditt sinne.........ta in och se saker på ett nytt sätt. Även på dig själv. Kärlek!!
2 Inspiration...............ni kommer att få massor av inspiration idag
3 Följ flödet...........kämpa inte emot.....följ med i de som sker.

Ljus å kärlek kom och Fnittra & Glittra med mig idag. För er som bor i närheten
Övre kvarngatan 38 i Borås!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar