söndag 13 februari 2011

Konstrunda i solskenet

Har haft en underbart mysig dag idag. Promenad med "maken" till Borås konstmuseum och tittat på fantastiska Nathalia Edenmont. Kolla henne på nätet. Nathalia Edenmont
Vackra bilder men många gör väldigt ont. Gick sen vidare tiil galleri Jeanette Ölund http://www.gallerijeanetteolund.se/kommande.html och tittade på Nina Pringle. En väldigt fin utställning också. Väl hemma efter en fantastisk solskenspromenad bjöd vi min lilla mor på middag. Skickade med henne mat hem för 2 dagar så jag vet att hon äter ordentligt. Lasagne och kyckling.
Gjorde en god fruktsallad med bland annat granatäpple och passionsfrukt.....mums.
Hade öppet ateljén i fredags och i lördags. Gjorde en skrivarhörna, där alla som ville kunde skriva Alla Hjärtans hälsningar till sina nära och kära. Detta var mycket poppis och jag gick till postlådan med en hel hög med kort. Imorgon blir det dragning på tavlan jag lottade ut. Spännande vem som vinner. Mysiga möten i veckan och jag hoppas på massor av inspiration att börja måla nya änglar igen. 
Ljus å kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar