torsdag 17 februari 2011

Tjejkväll & nya änglar på bild & i verkligheten.

Igår kom den.....INSPIRATIONEN, det blev en massa nya änglar.  Åh va´skönt de känns riktigt längesedan lusten fanns att måla nytt. Webbshopen har tagit sin tid men nu är den igång och jag har unnat mig att ta de lite lugnt med målandet men igår så gick pennan igen. Skisser över hela golvet och en del började fyllas med färg. Nu har jag så mycket nya idéer. Vet inte hur jag skall få ur mig allt.
Igår kväll höll jag ett litet föredrag på Ahnviks för ca: 30 underbart härliga tjejer. Ja riktiga änglar kan man säga. Det är så skönt när man känner kärlek i luften & bara goá vibbar. Min lilla föreläsning är så att jag berättar om mitt liv från att bli designer efter 5 års utbildning, via HM & Kappahl, till meditation, mina andliga resa & tills idag. Mitt liv med mina änglar. Vilket kul liv jag har och har haft. Min älskade pappa sa alltid.
- Katrin, så kul som ni har i ert gäng, har jag aldrig haft i hela mitt liv. Lilla pappa "Kicken" som njöt av sitt liv och var så nöjd men det är ju inte samma som att man har kul. Min pappa gjorde också änglar de kan ni se på http://www.handsweden.com
Idag är en så´n där dag som jag känner TACKSAMHET från djupet av mitt hjärta och den känslan skall jag behålla hela dagen. Ljus å kärlek och en massa fnitter & glitter
Katrin

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar