måndag 21 februari 2011

Ny vecka, nya utmaningar, ny utställning!

Härligt mycket på G igen. Jag bokade just Galleri Ängel i Stockholm från 16 - 29 april. Gud va kul att vara och ställa ut där igen & i 2 veckor. Vi har också planerat Loppis på gården utanför ateljén i april & jag har bokat in hantverksmässan i Båstad sista helgen i Juli. Jag älskar att åka runt med bilen full med änglar  och packa upp & packa ner. De sista var inte sant, jag försöker bara intala mig att de är kul. Helgen var i alla fall kul-kul. Ateljén öppen och en kul fest hos Helen. Jag har öppet i ateljén igen. Fredag 25/2 kl 12-18 & Lördag 26/2 kl 11-15. Välkomna! Veckan för övrigt är rolig av olika möten och nätverk. Imorgon har jag föreläsning här för 15 stycken Lady circle damer....lady är ju dam så de är väl så. Onsdag kurs i Göteborg om "Sociala medier" & Torsdag är det Kavai:s nätverk på Hyttners restaurang och sen en konstklubb på kvällen......
Har också mailat iväg engelska sidor till webbshoppen....så nu världen är jag redo!!!!
tjoho...love to you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar