tisdag 23 april 2013

Fnittrigt & Glittrigt kul på PRICKIG KATT

Att få ha så kul....ÄLSKAR jag. Att träffa kreativa & härliga kvinnor som har fantastiska historier att lyssna till, bara Malin Leijonberg gör mig så oerhört glad liksom hennes kollega Ulrika Wassén som driverTjoffTjoff
http://tjofftjoff.com/ tillsammans. En tråkig måndag var temat och vi hade hur kul som helst....jag sov över i Göteborg och har inte sovit så mycket efter kaffe kl 23 00 och dessutom snart fullmåne ...men idag lever jag i glädjerus så då gör det inget att man sovit lite.Vi fick mat från Magnus & Magnus. Jättegott. Blommigt Rosévin i box designad av Camilla Thulin. http://www.salongk.se/mat--dryck/food/4-8-2013-camilla-thulin-satter-farg-pa-sommarens-rosevin.html.
Vi fick börja med att välja en hatt var. Malin är modist och gör underbara kreationer. Ja, varför köpte inte jag min hatt??? Malin...vad kostade den???? Jag hittade naturligtvis den största av alla.

Jag är  i hatten!
 Malin & Ior
 Prickig Katt denna underbara affär
Wiveka
 Marie
 Ior
 Ulrika
Zoe
 Mat & inspirerande dukning....naturligtvis




Finaste Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar