söndag 29 april 2012

Underbara Cph

Vår helg är till ända i Köpenhamn och nöjda sitter vi på tåget hem. Åkte ner med en ryggsäck och kommer hem med den, en rullvagn (pensionist jeep som de heter i Danmark), en ny liten svart/vit randig Hallo Kitty ryggsäck



+ en väska. Här har shoppats! Vår nya skulptur i brons är jag överlycklig över liksom vår nya stenmortel på 6 kilo. Har också köpt inspirationsgrejer till mina änglar. Ramar 7 st + 8 st fantastiska handgjorda Skrivböcker. Tunga! Fina kort & förpackningar. Just denna gång hade vi behövt bilen men Stefan är en fena på att bära liksom jag själv. I detta läge är jag så envis!
Igår var vi på "Statens museum av konst"


Detta konstverk tilltalade mig!



Liksom Helen Scherfbeck
& Hammershöj



Igår var vi i Christiania och åt på "spiseloppen" som är en fantastisk testaurang men trappuppgången kan skrämma vem son helst!









Oj nu ska vi byta tåg mer info kommer! Ha en skön dag!
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar