lördag 18 maj 2013

Sanna människor, känns i hjärtat!

Har precis vinkat av vänner som varit här sen igår. Härliga, sanna människor. Som både lyssnar & pratar. Härliga samtal. Medmänniskor. Vad viktigt det är! I alla fall för mig. Att omge sig av människor som ger och tar. Människor som känns i hjärtat och jag har lyxen att ha det runt mig ofta och mycket. Massa vänner men också fina kunder. Att samtala är så härligt när allt känns naturligt och inte ansträngt. Mer sån´t tack!!! 
Jag har full rulle i mitt inre som skall ut på pappret och bli nya produkter. 
Jag älskar detta även om dagarna inte riktigt räcker till men jag unnar mig ändå en viss ledighet, 
att samla kraft och bara vara......då kommer dom....IDEÈRNA!

Idag har jag hela köksbordet fullt med nya kylskåpsmagneter. Denna är viktig att se varje dag!


Och det finns 14 andra motiv med budskap.
+ 15 olika motiv med konstverk.

Igår satte Stefan upp taket på vår uteplats och ut kom alla korgsoffor, dyner och plädar så nu börjar vårt sommarliv med vårt extrarum där vi lever varje ledig stund, äter alla måltider och bara njuter.
Idag kommer lilla mamma förbi och får sitta i solen och njuta. 
Själv målar jag "änglabarn" till ett speciellt tillfälle imorgon. 
Ikväll ska vi ha Mellokväll hos Ulle. En kul tjejkväll med sång & musik alltså och se vad vår boråsare Christer Björkman har gjort med Eurovision ikväll!!! Jag är imponerad "so far"!
Idag skall jag njuta för "imorgon är en annan dag" med nya möjligheter.
Så länge solen ler..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar