lördag 4 maj 2013

Att ha kul gör under med kroppen!

Igår var vi på 45 års kalas....rätt stilla till en början och vid 01-tiden kände jag att nu är det nog dax att gå hem över gården och vips var klockan 03 30. Då var det verkligen dax men man skall unna sig att ha kul Jag vill ha ännu "kuligar" i livet. Det behöver inte vara party utan vardagskul. Jag vill skratta mer för det gör så gott i kroppen. Tyvärr skrattar jag inte med alla människor, det gör förmodligen inte ni heller?
Men ett gott skratt förlänger livet så är det. Jag har lite för många saker som dränerar mig just nu....lilla dementa mamma, bl a. Annars har jag ett underbart liv med min "man", min son & naturligtvis mina änglar. Att få jobba i min egna ateljé är lyx. Måla & producera, det älskar jag. Lite för mycket pappersarbete för min smak bara. Nu planeras det för Öppet Hus & Formex. Skall bli så spännande, speciellt Formex som jag inte prövat själv innan med egen monter. Servetter, nya brickor & fantastiska muggar är nyheter precis som min Gudinnekortlek.....så jag har att stå i kan man säga. Alla nya bilder till almanackorna skall också fram så nu är det bara att sätta igång. Jag tog ledig eftermiddag igår och satt i solen med Mama Shiva och åt en god cesarsallad så då kan jag ju jobba nu när det inte är sol. Den 23/5 & 24/5 har jag öppet i ateljén kl:12-18.
VÄLKOMNA
 Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar