måndag 6 maj 2013

Rensat i röran!

Känns som helgen varit såååå härligt lång! Har hunnit med massor. Igår var det "källarröj" i flera rimmar och jag var iväg med 2 stora billast till återvinningscentralen med left overs från Loppisar (som jag naturligtvis gav till välgörenhet) och sen slängdes kartonger, påsar, krukor you name it! Kroppen känns idag kan man lugnt säga.....skön träningsverk....eller sådär skön förresten. I torsdags träffades Pernilla & jag för att gå igenom vårt nya företag "Pippi & Tjolanta" som gör muggar med mina änglar på.
 Pernilla som är en fantastisk keramiker drejar för fullt och vi levererade 
4 stycken första prover till Cassies för att se responsen på dem men till formex kommer vi ha fler varianter.
 Levererade också fler brickor till Cassies de går åt som smör i solsken.

Detta är bara prover men går bra att köpa. Prov på mina servetter!

Målat en del på Gudinnorna & väntar på mycket svar både från "ovan" & från några leverantörer. Snart skall alla texter skrivas så då går jag in i min egna bubbla. Stefan åker på teaterbiernal om några veckor, då passar det nog att sitta hemma i trädgården och skriva.....HÄRLIGT!!!! 
åh..vad jag fick till mig den nu.....skriva texter. TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar