måndag 5 december 2011

En härlig vecka är på intåg!

Denna bild ovanför heter "Flower Power"
Finns som tryck i ram för 200:- i ateljén.
Det ligger lite snö i trädgården. va´ mysigt de känns.Hoppas dubbdäcken åker på idag då!

 Nu är vernissagen över "Sista Måltiden" men tavlorna hänger naturligtvis kvar. Hörde att prästen i Carolikyrkan igår hade berättat om min utställning i hans predikan. Han hade varit och tittat på den. Kul. Han sa bara bra saker och retade sig inte på att Jesus är kvinna i min värld. Tack prästen!

Glöggfesten första advent hos  Tommy & Jonas är avklarad precis som den hos Ann (andra advent) & ibland undrar jag. Hur kul får man ha det? Jag är så lyckligt lottad! Som vanligt gjorde vi lussetåg med dörrkransar på huvudet & stjärngossen hade en handduk som såg mer ut som en ja jag vill inte ens säga det. Kul hade vi och sjöng gjorde vi också. Inte så bra ....eller va´de´det?

Har öppet ateljén och nya kunder droppar in. Kul för jag har lagt många pengar på annonser och det har gett resultat. Idag skall min gamla skolvärdinna komma förbi med lite väninnor kl 11. Fika & julshopping.

Imorgon blir det lunchteater med mina" goa" arbetskamrater i husen på Övre kvarngatan.

Till helgen är jag med på Rotors julmarknad så det är bara att packa väskorna igen och vara där nere.
Alltid jättekul och mycket människor som man bara träffar just då. 
Tjoho ha en toppen vecka!!!!
Katrin



1 kommentar:

  1. Underbart med Flower Power! Hoppas veckan blev perfekt och att du haft en fin Lucia också!
    Hej Svejs!

    SvaraRadera