fredag 9 september 2011

Utställningen lyckad!





Utställningen på Only hearts i Helsingborg var lyckad. Mycket folk och väldigt kul! Hela helgen var en sån där mysig helg som man kan leva på länge. Fint väder, så vi satt ute och fikade. Vernissagen lyckad, trevliga middagar & boendet jättebra. Det var extra kul att Heidi från Köpenhamn kom, Claes från Simrishamn & Margareta från Stockholm.Det är så kul när folk som man tycker om av hela sitt hjärta kommer. Jag är så lyckligt lottad och vilken tur att jag tog steget och började måla. Talade med min väninna i Australien. Hon flyttade dit när hon blev 70. Hon hade en vän som flyttat in på ett äldreboende, ingen ville ha hans vackra saker och hela hans hus står tomt.Tänk på det du får ingenting ta med dig dit du går. Lev Livet! 
Denna veckan har det inte blivit så "mycket gjort" men lite städ i ateljén, organiserat och sorterat. Känns väldigt tomt där uppe så nu skall jag samla inspiration och kraft att börja måla igen. Nästa utställning är på "Renässans" från 19 november och fram till jul. Häromdagen tog jag fram acrylfärger och 2 dukar kladdade som ett litet barn, fult blev det  men SKÖNT var det. 
Jag rensar här hemma och städar ur skåp, garderober & lådor måste få ro i själen. 


1 kommentar:

  1. Grattis till lyckad utställning, Katrin!
    Och lycka till med utrensningen hemma!
    Kram

    SvaraRadera