måndag 31 januari 2011

Tidningen "Nära"

Ja då fick man 2 hela uppslag i tidningen "Nära" inte så illa. Tidningen finns ju inte i varenda butik precis men den har 8000 prenumeranter. Idag har jag bara åkt ärenden och levererat en tavla till Brämhults vårdcentral. En änglalik sjuksköterska som jag döpte till "Lilla Vårda". Jag har inhandlat ingredienser till en räksoppa som står på menyn till min födelsedag imorgon. Har upptäckt att de är så bra att bjuda på, soppa & gott bröd med god ost. Efter maten blir det min lilla, älskade mammas prinsesstårta med hemmabakade bottnar. Imorgon kl 10 30 ska jag medverka i Radio7 och hänga tavlor....hur man nu gör det i radion men det blir säkert bra. Jag har just skrivit ner mina tankar om tavelhängning. Inte helt lätt att hänga tavlor men Stefan och jag brukar hjälpa folk med detta så vi är rätt bra på det. Nu är det dammsugning som gäller och förbereda soppan. Tjoho.....imorgon är en annan dag tralala min födelsedag...............Jag skall fylla mig hela dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar