torsdag 27 januari 2011

KUL, ROLIGT & alldeles UNDERBART

Igår var en "låg",  inte så himla uppåt dag.....en vän sa:
- Gå ut i skogen och hämta inspiration
- Nej jag vill ha kul.....prata, skratta & ha kul med väninnor.
När jag lagt på luren hade jag meddelande från Lotta Ahlvar på moderådet
- Hej, är på väg till Borås, vill du hitta på något!!!!!!!
TJOHO...............efter 2 timmar gick vi till "Färgeriet" . Jag ursäktade Borås en onsdagskväll, att de inte
är ngt folk ute men oj de var fullt på bränneriet. Mediabaren var i farten och vi minglade och träffade nya
människor. Visitkort byttes och vi var proffs på att nätverka......när folk droppade av så var det nya
människor som kom. Peter M med kompis. En "gammal" chef från Kappahl med fru och kompis...osv...
Lotta och jag åt en fantastisk måltid och hade SÅ trevligt.....Tack. Jag rumlade hem i natten (23 00) & var lycklig i min frihetsgudinnemössa. (skulle varit en prinsessmössa men ser mer ut som frihetsgudinnan) PEACE.
Idag är en ny HÄRLIG dag....och jag mår som en prinsessa. Idag nätverkar jag på Kavai.
http://www.kavai.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar