tisdag 14 maj 2013

Zonterapi

Idag är jag på väg på Zonterapi,
det är så skönt och framför allt bra! Det är inte bara fötterna utan Carina gör en helhets genomgång! Allt grönt var slut hemma så jag fick inte min gröna drink! Det blev naturell yoghurt och min egen blandade mussli istället! Svårt att vara utan "den gröna". Jag håller på för fullt med varor till Formex. Nu skall almanackorna fram! Familjealmanackan är på provtryck. Ska måla 12 nya bilder till vykortsalmanackan! Mina 48 Gudinnor är nästan färdigmålade så det blir mycket målande även på kvällar och helger! Ser fram emot torsdag då två gamla kollegor kommer hit och sen på fredag kommer Gulle Claes & Michaela på lite mat och logi!
Skön vecka och härligt väder än så länge!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar