onsdag 15 juni 2011

Jag vann!!!

Fick en avi från posten igår och kunde verkligen inte komma på vad det var. Gick till posten eller tobaksaffären....utan avin, den låg hemma på köksbordet. PUST!
Det gick bra ändå....och när jag såg paketet....min vinst från ODDBIRDS. Tjoho!
En jättefin kudde som ligger i soffan bredvid mina änglakuddar. Jag behövde verkligen ett hemligt paket igår och med den glädjen det gav. Min lilla mamma hade en så snurrig dag igår att jag själv fick ont i kropp & själ. Jag handlade tårta för hon skulle få främmande men när frammaten inte kom så ringde jag dem och de hade bara sagt att de kommer i sommar. Idag har jag kontaktat demensteam och sjukvård så vi kan få hjälp men när jag ringde mamma idag var det inte ok att tala om detta utan nu var det en ny dag och så "skiter" vi i gårdagen. Vad göra? Tjejerna på demens teamet var så underbara, så om de kunde få hjälpa till mer vissa saker så kan jag "bara" få älska min mamma istället för alla problem och tokerier som kommer upp.
Idag skall jag i alla fall förbereda för Kavais nätverksmöte där jag skall prata om att bygga sin garderob, sköta sina kläder och skor. Inventera, slänga och koordinera. Köpa mindre men smartare.
Nu skall jag låna lite kläder från Capri collektion då min garderob alltid bara är svart. Så jag får visa lite färg.

På midsommardagen åker vi till Santorini & bor i en cave apartament. Detta ser jag verkligen fram emot.
Får vara för mig själv (å Stefan förstås) men bara få vara. Titta och se ut över havet och se solen gå ner.
Ställa klockan och även se solen gå upp och ta in detta ljus. HÄRLIGT!!
Kan det bli bättre?






1 kommentar:

  1. Ett stort grattis - Oddbirds är ju nästan lika fina som dina kuddar :-)

    SvaraRadera