söndag 14 augusti 2011

Sommarefest!

Håller på att repa mig efter vår årliga sommarfest som vi hade i fredags. Årlig och årlig det var nog flera år sedan vi hade den men de låter tjusigt! Årlig sommarfest. Ja, i vilket fall blev den kalaslyckad och 38 personer kom.Tur att vädret höll sig. Vi hade knappt fått in en peson till fast jag hade minst 10 st till som stod på min "ville bjuda lista" men det får bliva en annan gång. Nu har jag dammsugit, Stefan har kört tomglas och vi har packat ner och lämnat tillbaks allt lånat. Nu har jag bara skurning av köksgolv kvar. Håller på att koka tomatsoppa efter alla tomater son blev kvar efter festen. Jag hade ett trevåningsfat som var täckt av tomater i alla färger. Imorgon sätter jobbet igång på allvar och jag har massor att göra. Nu gäller en "att göra" lista och sen bocka av. Måste lägga fler varor och beställa nya tryck. Göra annonser som skall in i Femina, Nära & Hemmets Journal. Amningshjälpens bröstpris och skicka pressrelease om min utställning i Helsingborg. osv...osv.....men kul har jag och är så tacksam över mitt liv. 

Tack alla goa vänner för ni kom på vår "årliga" sommarfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar